• Honderdjarig jubileum RKSV Nuenen!!!

2022 wordt een fantastisch jaar! Onze vereniging viert op 15 mei 2022 haar 100-jarig bestaan en we gaan er een geweldig mooi feestjaar van maken.

De organisatie is achter de schermen al een tijd bezig geweest met plannen maken en voorbereidingen treffen maar het is nu de bedoeling hiermee naar buiten te komen en alle leden te betrekken bij de uitwerking hiervan.

We willen graag horen welke ideeën er bij jullie leven om dit feest te vieren en  of je bereid om mee te werken aan de uitvoering van je ideeën. Natuurlijk kun je jezelf ook aanmelden als je op een andere manier wil meehelpen om van dit feest een onvergetelijk moment te maken of andere suggesties hebt. Je kunt je ideeën, suggesties en/of aanmelding sturen naar email adres:

100jaar@rksvnuenen.nl

We gaan jullie via nieuwsbrieven regelmatig op de hoogte houden van de plannen en activiteiten. De start van de eerste activiteiten staat al gepland voor juli 2021. We zullen vanaf die maand elke maand een historisch overzicht over een periode van 10 jaar van de clubgeschiedenis laten verschijnen.

Het hoogtepunt van de jubileumactiviteiten valt in de week van 9 mei tot en met 15 mei van 2022. Noteer deze periode alvast in de agenda om er in ieder geval bij te kunnen zijn!

We kijken er heel erg naar uit om deze geweldige mijlpaal in het bestaan van onze club samen met iedereen te vieren. Het gaat een verrèkes mooi feest worden!

Het bestuur van RKSV Nuenen