• Supportersclub RKSV Nuenen

Bij de RKSV Nuenen bestaat al sinds 14 september 1984 de Supportersclub RKSV Nuenen.

De Supportersclub is een zelfstandig orgaan binnen de voetbalclub en is in het leven geroepen om de onderlinge band tussen de leden te verstevigen en het voetbalplezier te ondersteunen.

We zijn dus niet alleen supporter van ons vaandelteam maar van elk ander team binnen onze mooie vereniging.

Wat merk je van de Supportersclub?
    We ondersteunen de RKSV Nuenen op verschillende manieren zoals o.a.:

x  Bokaal pupil van de week
    x  Bekers/medailles bij de kampioenendag voor de jeugd
    x  Bijdrage bij de sinterklaasviering
    x  Financiële bijdrage bij kampioenschappen van de senioren en oudere jeugd teams
    x  Incidentele ondersteuning bij busvervoer bij verre uitwedstrijden
    x  Organiseren kaart avonden in de wintermaanden
    x  Onderscheiden van de Groen-Witter van het jaar

Om bovengenoemde activiteiten mogelijk te maken zijn we afhankelijk van uw financiële bijdrage.
    Om lid te worden van onze Supportersclub volstaat het overmaken van een jaarlijkse bijdrage.

Al vanaf EUR 10,00 (meer is natuurlijk van harte welkom) bent u lid van onze Supportersclub. Hoe meer leden en bijdragen des te meer kunnen wij ondersteuning bieden aan activiteiten binnen de RKSV Nuenen. Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot en met 31 december.

Op onderstaande rekeningnummer kunt u uw bijdrage overmaken:

NL04 RABO 0358 6012 23 t.n.v. RKSV Nuenen
    o.v.v. Contributie 2024 Supportersclub [jouw naam].

Om vervolgens administratief opgenomen te worden in ons ledenbestand stuur dan even naar
    gertonvanleenders@gmail.com  de volgende gegevens:

Naam:

Adres:

(Mobiel)Telefoonnummer:

Email-adres:

Bedankt voor uw bijdrage en een sportieve groet,

Bestuur Supportersclub RKSV Nuenen