• Beste iedereen,

Vrijdag j.l. heeft het kabinet versoepelingen aangekondigd. Onderstaand de versoepelingen per 5 juni a.s.

- De 1.5 mtr afstand blijft tot nader order van kracht.

- Toeschouwers op het sportpark zijn helaas nog niet toegestaan. Alleen spelers en trainers en benodigde vrijwilligers mogen aanwezig zijn.

- Jeugdwedstrijden tussen teams van verschillende verenigingen zijn dan weer volledig toegestaan en voetballers van   27 jaar en ouder mogen weer normaal trainen.

Regiocup jeugd start op 5 juni

Zaterdag 5 juni wordt met de KNVB Regiocup voor jeugdvoetballers! De KNVB Regiocup wordt gespeeld in de volgende speelweekenden: 5/6 juni, 12/13 juni, 19/20 juni en 26/27 juni. Hrt programma staat in sportlink en op onze site.

Helaas gelden de versoepelingen rondom het spelen van wedstrijden alleen voor jeugdteams tot en met de O18, wat inhoudt dat de Regiocup niet door kan gaan voor de O19 en O23-teams.

Trainingen en onderlinge wedstrijden senioren

Met ingang van 5 juni mogen ook senioren ouder dan 27 weer volledig trainen en onderlinge trainingswedstrijden spelen bij de eigen vereniging. Dit allemaal zonder beperkingen in groepsgrootte en zonder dat er onderling 1,5 meter afstand gehouden hoeft te worden. Zij mogen nog geen wedstrijden spelen tegen teams van andere verenigingen.

Kleedkamers en routing in het gebouw

Met ingang van 5 juni a.s. mogen de kleedkamers weer gebruikt worden. Tevens kan er weer gedouched worden waarbij nog steeds de 1.5 mtr in acht genomen moet worden. Dit betekent dat voor personen ouder dan 18 max 10 personen per kleedkamer geldt en met 3 personen tegelijk gedouched kan worden. Tevens blijft tot nader order de routing in het gebouw gelden.

Kantine

Het terras van de kantine is afgelopen weekend voor het eerst weer open geweest . Per 5 juni mag ook het binnengedeelte open zijn tot 22.00 uur 's avonds . Zowel op het terras als binnen mogen maximaal 50 personen aanwezig zijn waarbij in beide gevallen onderstaande voorwaarden van kracht zijn:

• Terras en kantine binnen zullen geopend zijn rond wedstrijden en trainingen. Op de site zullen wij dit aangeven.
    • Terras en kantine alleen geopend voor spelers en begeleiding van teams welke trainen /spelen (zowel uit als thuis bij jeugdwedstrijden). Publiek is niet toegestaan op het sportpark.
    • Een gezondheidscheck en een verzoek om te registreren zijn verplicht.
    • U moet een zitplaats voor het buitenterras en binnen reserveren. Dit kan aan de deur.
    • Aan een tafel zitten maximaal 2 personen op 1,5 meter afstand. Kinderen tot en met 12 jaar tellen niet mee.
    • Bezoekers uit hetzelfde huishouden mogen met meer mensen op minder dan 1,5 meter afstand aan tafel zitten.
    • U mag niet met tafels schuiven.
    • U mag niet aan de bar zitten.
    • U mag wel naar binnen voor toilet- en garderobebezoek of om te betalen.
    • Binnen draagt je een mondkapje als je ouder bent als 12 jaar.
    • U betaalt zo veel mogelijk contactloos.

Het bestuur is blij dat er meer mogelijkheden gekomen zijn maar realiseert zich ook dat we er nog niet zijn. We doen een beroep op iedereen om zich aan de maatregelen te houden, zodat we zo snel mogelijk weer terugkeren naar het "normaal".

Bestuur RKSV Nuenen