• Dringende oproep voor vrijwilligers:

Het zal duidelijk zijn dat heel veel inzet van onze vrijwilligers nodig is in verband met alle Corona-maatregelen. Helaas moeten we constateren dat dit op dit moment steeds weer neerkomt op een kleine groep van mensen binnen onze vereniging. Dit is zo niet langer vol te houden. We hebben dringend behoefte aan extra vrijwilligers om als steward mee te helpen, vooral in het weekend. Zonder nieuwe vrijwilligers kan er een moment komen waarop wij als bestuur moeten besluiten dat het niet langer verantwoord is om het sportpark open te houden. Kom daarom nu in actie, help een handje mee!

Roosters en tijden zijn in overleg vast te stellen dus er is altijd wel een plekje te vinden, ook in de drukste agenda’s. Meld je aan bij een van de coördinatoren, een van de bestuursleden (namen en nummers staan op de website) of stuur een mailtje naar joepjanssen1958@gmail.com , dan nemen wij contact met je op.

Het Bestuur.