• Vanaf dit seizoen werkt de kantine met een vernieuwd kassasysteem. Onderdeel hiervan is de RKSV Nuenen Club Card.

Met de pas kan er betaald worden in onze kantine. Hierdoor kunnen wij onze leden nog sneller helpen aan de Bar en in de keuken. Ook hebben we minder cash geld nodig wat ook weer voordelen heeft.

Wij zetten de voordelen even op een rijtje:

-          Opwaarderen van de clubcard via de KNIP app /IDEAL of via de kassa’s in de kantine
    -          Te allen tijde inzicht in je saldo en je afnames
    -          De pas is in te zetten als “TEAMPAS” door al je teamleden te koppelen waardoor je digitaal kun “lappen”
    -          Geef de pas mee aan je kinderen, dit voorkomt het meegeven van contant geld aan kinderen
    -          Het is mogelijk een 18 jaar restrictie aan de pas te koppelen
    -          De pas is via bij verlies via de app eenvoudig te blokkeren
    -          Het je al een “Twelve” clubcard van een andere club dan is het mogelijk om geld over te maken van deze pas
               naar de RKSV Club Card

Waar is de pas verkrijgbaar ?

Aan de bar kun je een club card ophalen.

Borg

Op de club card zit 5 euro borg terug te krijgen wanneer je de club card inlevert en niet meer gebruikt.

Knip App downloaden

Het is mogelijk om een Knip App te downloaden via de Playstore of Applestore.
    Via deze app kun je de ontvangen Club Card koppelen.
    Je kunt vervolgens hier zelf saldo op zetten.
    Ook is het mogelijk om saldo over te boeken van de ene naar een de andere