• Informatie voor leden

Contributie per 01-07-2023

Op basis van automatische incasso:

• De contributie voor senioren leden bedraagt: € 276,- per seizoen
    • Selectieteams heren en Dames: € 306.- per seizoen
    • De contributie voor jeugdleden bedraagt: € 198,- per seizoen
    • De contributie voor de selectie teams jeugd (JO19-1, JO19-2, JO17-1, JO17-2, JO15-1, JO14-1, JO13-1, JO12-1, JO12-2, JO11-1, JO11-2, JO10-1, JO10-2, MO20-1 en MO17-1) bedraagt € 214,- per seizoen
    • De contributie voor leden sport & spel bedraagt € 94.- per seizoen
    • De contributie voor Veteranen bedraagt 196,- per seizoen
    • De contributie voor Balplezier bedraagt 47,- per seizoen
    • Alleen trainende leden en Oldstars betalen € 112,- per seizoen
    • Niet spelende leden (Donateurs) en Medische lidmaatschap, betalen € 61,- per seizoen

De contributie dient voor een heel jaar betaald te worden, bij tussentijdse opzegging vindt geen restitutie plaats. De inning zal via automatische incasso geschieden in 2 termijnen t.w. 1e termijn in september en de 2e termijn in januari. Bij betaling anders dan via automatische incasso,  geldt een toeslag van € 7,50.

Het inschrijfgeld bij een nieuw lidmaatschap, bedraagt € 15,- .

Actieve/spelende leden die het hele seizoen een vrijwilligersfunctie vervullen, ontvangen na afloop van het seizoen een terugbetaling van € 45,-

Ledenadministratie
    Emailadres: ledenadministratie@rksvnuenen.nl

Stoppen als lid