• Donderdag 25 maart was de laatste “werkdag” van Jan Poortvliet als trainer van ons vaandelteam. Na een periode van drie seizoenen stopt de samenwerking van onze club met Jan.  Helaas is er de twee laatste seizoenen niet of nauwelijks gespeeld van wege de pandemie.

In het bijzijn van de voltallige selectie en staf is op het hoofdveld Jan Poortvliet in het zonnetje gezet.

Jan Poortvliet is een enthousiaste trainer die door zijn gedrevenheid de groep altijd is blijven boeien. “Samen hard werken is een vereiste om succes te hebben” vertelde hij nog aan de spelersgroep.

Jan Poortvliet verdiende een mooier vertrek en zeker met meer cachet bij onze club. Dit komt er zodra we weer in de “normaalstand” onze activiteiten kunnen doen. Voetballen met publiek en napraten in de kantine.

Wij wensen Jan Poortvliet heel veel succes in zijn verdere loopbaan en bedanken hem oprecht voor zijn inzet bij onze club. Hij is altijd van harte welkom op de “Oude Landen”.