• Beste allemaal,

Afgelopen weekend hebben we de politie op bezoek gekregen tijdens het interne programma voor de jeugd. De vereniging heeft zijn zaakjes tot nu toe heel goed op orde maar toch waren er wat op- en aanmerkingen vooral mbt onderling afstand houden. Hoewel het optreden van de politie zeer constructief was, kon men evt formele waarschuwingen en bekeuringen in de toekomst niet uitsluiten.
    Vandaar dat we via dit bericht iedereen nog eens willen oproepen om de regels en protocollen in acht te nemen. We zijn hartstikke goed bezig, laten we dit nog even volhouden! Super bedankt iedereen voor het door laten draaien van het jeugdvoetbal en voor het geduld vooral van degenen die nu niet kunnen voetballen of naar het sportpark kunnen komen. Het wordt zeer gewaardeerd!
    Wedstrijdbureau

RKSV Nuenen