• Special Talents

• In 2017 is de Stichting Special Talents op de accommodatie van onze club begonnen met het verzorgen van voetbaltrainingen voor kinderen met een rugzakje. RKSV Nuenen heeft haar accommodatie ter beschikking gesteld en geeft haar volle medewerking aan dit mooie initiatief. De activiteit vindt iedere woensdagmiddag plaats op ons hoofdveld. Inmiddels verzorgt Special Talents meer dan 40 kinderen op de locaties in Eindhoven, Den Bosch en Nuenen, voetbaltrainingen.

De organisatie van alle activiteiten is in handen van Stichting Special Talents. Voor informatie hierover kunt u een kijkje nemen op de website van de stichting of contact opnemen met Henk van Hout via e-mail: henk@specialtalents.nl