• Sport & Spel/JO7 en Balplezier

Staat jouw kind van vier jaar ’s ochtends op met een voetbal en zou je hem of haar graag laten voetballen bij onze club? Heeft jouw buurmeisje binnenkort alle zwemdiploma’s op zak en mag zij dan ‘eindelijk’ op voetbal? Of twijfelt jouw neefje juist nog tussen hockey, judo, tennis en voetbal? Bij Sport en Spel is plaats voor jongens en meisjes die geboren zijn in het jaar 2017 en 2018.

Sport en Spel

Bij Sport en Spel, speciaal voor kinderen tot en met 5 jaar, maken jongens en meisjes op een leuke manier kennis met de voetbalsport, spelplezier en ontwikkeling van het kind staan altijd voorop. In kleine teams, met teamnamen als FC Barcelona, Inter Milan en Real Madrid, leren kinderen de bal beheersen en krijgen ze inzicht in het spel. Ze leren onder meer dribbelen, schieten, passen en verdedigen. En uiteraard eindigt iedere training met een echt partijtje!

JO7

Bij de JO7 (voor kinderen die 6 jaar zijn) is een speciale JO7-competitie. Je traint dan 1x per week en op zaterdag speel je een wedstrijd voor de competitie. Dat is thuis maar ook bij een andere vereniging.

Meer informatie

Voetbal is voor iedereen, dus kinderen van elk niveau zijn welkom. Wil jouw kind komen proeftrainen of ken je iemand die haar of zijn kind voetbal wil laten ontdekken? Stuur dan even een berichtje naar Michelle Hoekstra, coördinator Sport en Spel of naar Marloes de Lange, coördinator JO7: sportenspel@rksvnuenen.nl en vermeld daarin de naam van het kind en zijn of haar geboortedatum.

• "Balplezier" voor kinderen van 3 en 4 jaar

Sinds een paar jaar kent de RKSV Nuenen ook "Balplezier" voor kinderen van 3 en 4 jaar.
    Op een speelse manier kinderen van 3 en 4 jaar kennis te laten maken met voetbal op zaterdagochtend.

Meer informatie

Voetbal is voor iedereen, dus kinderen van elk niveau zijn welkom. Wil jouw kind meedoen met "Balplezier" of ken je iemand die haar of zijn kind voetbal wil laten ontdekken? Stuur dan even een berichtje naar Aafke Laeven of Esther Wijtzes, coördinatoren BalPlezier: balplezier@rksvnuenen.nl en vermeld daarin de naam van het kind en zijn of haar geboortedatum.