• Beste sportvrienden en iedereen die onze vereniging een warm hart toe draagt, de nood is hoog voor onze vereniging.

We zijn dringend op zoek naar mensen die het beheer op de trainingsavonden, zaterdag en zondag op zich willen nemen.

We zijn niet de enige vereniging die hiermee te maken heeft maar we willen toch proberen om nieuwe mensen enthousiast te krijgen om ons te helpen.

Natuurlijk moet je dan eerst weten welke taken er te verdelen zijn.

Beheer:

Elke trainingsavond, zaterdag en zondag is er iemand aanwezig die namens onze vereniging alles rondom de kleedlokalen en velden in de gaten houdt en regelt.

De taken van beheer zijn:

-          Het openen en sluiten van het sportpark
    -          Beheer van het materiaal, waaronder ballen, trainingshesjes
    -          Controle van de kleedlokalen, zo nodig wat opruimen (vegen).
    -          Beheer van de velden, controle van het opruimen van goals en zo nodig plaatsen van de hoekvlaggen
    -          Samenwerken met het wedstrijdburo/sportparkdienst

• Ontvangen van teams op zaterdag en zondag
    • Aanspreekpunt zijn

Wanneer is er iemand van beheer aanwezig?

-          Maandag t/m donderdag van 17.00 uur t/m 22.30 uur
    -          Zaterdag van 8.00 uur t/m 20.00 uur
    -          Zondag van 8.00 uur t/m 17.00 uur

Wat bieden wij aan het beheer?

-          Een gezellige omgeving;
    -          Veel contact met onze leden;
    -          De kans om onze vereniging een warm hart toe te dragen
    -          Gratis consumptie tijdens het beheer;

Er zijn dus veel uren waarop we graag bezetting willen, maar dit kan goed in tijdsblokken verdeeld worden, zodat we graag zoveel mogelijk vrijwilligers tegemoet zien.

Het is een leuke, gezellige functie met veel contacten binnen de vereniging en geen lichamelijk zwaar werk maar wel erg belangrijk. Daarom niet aarzelen maar bel, app of mail als je vragen hebt of iemand weet of ben jij zelf iemand die ons wil helpen.

Contact:

Joep Janssen (voorzitter Wedstrijdbureau)
    joepjanssen1958@gmail.com