• Clubinfo

De voetbalvereniging RKSV Nuenen bestaat al sinds 1922. De club telt op dit moment ruim 1300 leden en is in 2008 verhuisd naar de huidige locatie aan de Pastoorsmast/Oude Landen in Nuenen. Vorig jaar vierde de club haar 100 jarig bestaan.

De RKSV Nuenen heeft naast een seniorenafdeling voor vrouwen en mannen, een grote jeugdafdeling voor zowel jongens als meisjes. Vanaf 3 jaar is het mogelijk actief te voetballen bij de RKSV Nuenen.

Het vaandelteam van de mannen speelt in het seizoen 2023-2024 in de 4e divisie (voorheen Hoofdklasse).
    Vrouwen 1 speelt het seizoen 2023/2024 weer in de hoofklasse. Daarnaast spelen de jeugdselectie-teams veelal op divisie niveau.
    De ambitie is met zoveel mogelijk Nuenense spelers op zo’n hoog mogelijk niveau te acteren.

Naast de reguliere voetbalcompetities kent de club ook een aantal maatschappelijke intiatieven zoals Special Talents, Old Stars, Sport en Spel, en balplezier. Daarnaast werkt RKSV Nuenen samen met Sport BSO Nuenen en voetbalschool Total Control.
    Voor meer informatie over deze intiatieven, zie de website.