• Stichting Vrienden RKSV Nuenen, de businessclub van RKSV Nuenen

In 1994 werden alle sponsoractiviteiten van RKSV Nuenen ondergebracht in de Stichting Vrienden RKSV Nuenen. Inmiddels telt de Stichting ca. 110 lokale en regionale ondernemers die de vereniging een warm hart toedragen. Diverse sponsorpakketten ( w.o. maatwerk ) zijn beschikbaar voor onze sponsors.

Doelstelling van de Stichting:

• Financiële middelen creëren t.b.v.de RKSV Nuenen
    • Sponsors een platform bieden, waaruit hun betrokkenheid bij de vereniging en de Nuenense gemeenschap blijkt. Maatschappelijke verantwoordelijkheid.
    • Vanuit perspectief Stichting : een netwerkomgeving creëren van waaruit elkaar business wordt gegund. Business-to-Business en Business-to-Consumer.

Hoe:

• Aanbieden van diverse sponsorpakketten, w.o. maatwerkpakketten.
    • Netwerkbijeenkomsten organiseren t.b.v. de aangesloten sponsors.
    • Ontvangen sponsors in professioneel sponsorhome, bij wedstrijden van het 1e elftal.
    • Exposure verzorgen., w.o. shirtreclame, boarding, social media, etc.
    • Sponsorhome beschikbaar stellen t.b.v. b.v. productpresentaties, vergaderingen.

De club:

• Grootste sportvereniging in Nuenen en in de regio. ( ca. 1.400 leden, w.o. ca. 800 jeugdleden ) Tevens Damesvoetbal, Seniorenvoetbal, Walking voetbal en G-voetbal )
    • Zowel prestatief, als recreatief. Sport, voor eenieder.
    • Eerste elftal heren, thans Hoofdklasse, damesvoetbal eveneens op hoofdklasse-niveau, diverse jeugdelftallen spelend op regionaal dan wel landelijk divisieniveau.
    • De leden wordt een zeer professionele sportomgeving aangeboden. ( opstallen, velden, trainers, plus begeleiding )

De Toekomst:

• Blijven faciliteren van een hoogwaardige sportomgeving aan haar leden en toekomstige leden
    • Toegankelijkheid vereniging openhouden voor eenieder.
    • Huidige sponsorbestand minimaal handhaven, bij voorkeur uitbreiden.

Het zal duidelijk zijn dat de financiële ondersteuning van het bedrijfsleven onontbeerlijk is om dit alles in stand te houden. Maak eens ( vrijblijvend ) kennis met de vereniging, en neem contact met een van onderstaande leden. Zij zijn graag bereid de diverse mogelijkheden met u te bespreken. Zij kijken uit naar een gesprek !

Voorzitter Sponsor Commissie

Wim Beelen